MijnCertificaten is een selfservice portal die het beheer van uw certificaten vereenvoudigt. Het gebruik van MijnCertificaten is zo eenvoudig mogelijk gemaakt en volledig te gebruiken via een webbrowser. Dit is uitgebreid toegelichting in de Toelichting gebruik MijnCertificaten voor organisaties en Toelichting gebruik MijnCertificaten voor Beroepsgebonden certificaathouders. Verder vindt u hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen en nadere informatie hoe u gebruik kunt maken van deze dienst.

Met de onderstaande knoppen kunt u inloggen. U kunt zowel inloggen met een Pas/USB-stick als met Mobiele certificaten met de Ubiqu Authenticate App. Gebruik de knop die voor u van toepassing is. Als u inlogt met een Pas dient u eerst uw Pas in de kaartlezer te plaatsen om vervolgens in te loggen met onderstaande knop.

  • Indien uw organisatie nog niet eerder gebruikt heeft gemaakt van MijnCertificaten, stuur dan s.v.p. een email naar pkivalidation@kpn.com met een verzoek om MijnCertificaten te activeren voor uw organisatie.

  • Voor Beroepsgebonden certificaathouders is MijnCertificaten automatisch geactiveerd.

Indien u desondanks problemen met inloggen ondervindt, kunt u contact opnemen met de Servicedesk.